ebrar

ebrar
@ebrarylmaz
okuyorum, puanlıyorum, kafama göre takılıyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan bu dünyaya mutlu olmak için geldi, mutluluk dediğin şey ekmeğini sirkeye banıp yediğinde, bu sirke ne büyük nimet diyebilmektir, gerisi hikaye,"
Her şey, sana bağlı olduğu ölçüde vardı ve varlığımdaki her şey seninle bağlantılı olduğu kadar anlamlıydı.
Aşk
"... kanunların yenilgiye uğradığı her durumda adalet kılıcı intikamını almak için bekliyor olacak."
Sayfa 265
Roman