okuduğum ilk kişisel gelişim kitabı karantinanın başında okuyup bitirdim bizim sınırlarımız var, kuşun,doğanın herşeyin bir sınırı var ve en önemlisi hayır diyebilmeyi aşılamasıydı ve öylede oldu kitabı bitirdikten sonraki aşamalar ise şunlar;
-oku
-kendine inan
ve
-sınırlarını gör ,göster
Kahraman Tazeoğlu ile ilk tanıştığım kitap ve o kadar güzelki, insanlar sevmekten ve aşık olmaktan her ne kadar kaçsada okumaktan kaçmayacaklarına bu kitapla birlikte emin oldum çokk ama çok güzel