Eskiden kitabın insanlarla farelerin mücadelesini anlattığını zannederdim ama öyle değilmiş güzel bir kitaba benziyor. Biraz geç başladım kitabı okumaya lise zamanı okusaydım keşke. Kitabi bitirdim. Eklemek istediğim husus sonunda hepsinden nefret ettim