Kitap, çok revaçta olan ve bir çok arkadaşımın önerdiği bir eserdi..
Fakat çok fazla umduğunu bulamadım, bazı yerlerde kendimi buldum. Hiçbir esere kötü demek bana düşmüş bir şey değil beğendim fakat tam olarak beklentimi karşılamadı.
Sahiden çok şeyi erken öğrenmişiz ama :)
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,7bin okunma
Aslında, arada olmaktı Güzellik.. Eros gibi, ne çok fakir olmaktı ne de çok zengin. Ortası olana "Güzellik" denir sadece, ne fazlası istenmeli ne azı yalnızca gerektiği kadarı.