Ebruliii

Ebruliii
@ebruilik
Çizerim ama yazmam.

Ebruliii

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
2021 18. kitabı
M. Barış Muslu
6.3/10 · 688 okunma
Reklam
Göğe bakmalı , rüzgarı yüzünde hissetmeli , az da olsa güneşin sıcaklığını duyumsamalı Sonra sevmeli ... "İnsan çokça sevmeli "
1000Kitap
yeni bir kitap mı GELİYOR
Sırtımdaki ağırlık göz kapaklarima vuruyor iki kaşımın arasından burnumun ucuna doğru bir sızıntı kulaklarımdan çınlayan ses canımı yakıyordu...
Edebiyat