Ebru Kılıç

Ebru Kılıç
@ebruklic
İnsan hayatta gerçekten aşık oldu mu yeni bi kıta keşfetmiş gibi oluyor.
Reklam
Oysa ben bütün vakitlerimi; hatta bütün vakitlerimin daha çoğunu, yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayırmak istiyorum; seni düşünmek ve seni yaşamak için.
Ey üstünde meleklerin uçuştuğu güzel dudaklar, size öpücük kondurmaya hiçbir zaman cesaret edemeyeceğim ama bunu istiyorum da... Fakat görüyor musun? Onu lekelemek kaygısı duvar gibi karşıma dikiliyor. Sonra bunun günahını çekmek de var. Günah mı?..
Şimdi yalnız kendi hastalığımı,kendi sağlığımı düşünüyorum ama ikisi de sen demeksin.

Ebru Kılıç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
Beğendi
·
2021 44. kitabı
Ömer Seyfettin
8.5/10 · 69 okunma