Oysa ben bütün vakitlerimi; hatta bütün vakitlerimin daha çoğunu, yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayırmak istiyorum; seni düşünmek ve seni yaşamak için.
Ey üstünde meleklerin uçuştuğu güzel dudaklar, size öpücük kondurmaya hiçbir zaman cesaret edemeyeceğim ama bunu istiyorum da... Fakat görüyor musun? Onu lekelemek kaygısı duvar gibi karşıma dikiliyor. Sonra bunun günahını çekmek de var. Günah mı?..