Ama sırf yağmurdan koruduğu için minnettarım diye kümesi de köşk diye kabul edemezdim. Gülüyorsunuz, hatta bu durumda kümes ya da köşk fark etmez diyorsunuz değil mi? Evet-diye cevap veriyorum ben de- eğer sadece ıslanmamak için yaşıyorsak haklısınız!