İnsanların bu kadar kötü olmalarının nedeni,belki de sadece acı çekmeleridir,ancak artık acı çekmemeye başladıkları andan,biraz daha iyi olmaya başladıkları ana kadar epey zaman geçer.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ondan,yani şu Princhard’dan,haber alabilmek için hiç çaba sarfetmedim,o zamanlar sık sık söylendiği gibi,gerçekten de “kaybolmuş”olup olmadığını öğrenmeye çalışmadım.Ama keşke kaybolmuş olsa.