İnsanların bu kadar kötü olmalarının nedeni,belki de sadece acı çekmeleridir,ancak artık acı çekmemeye başladıkları andan,biraz daha iyi olmaya başladıkları ana kadar epey zaman geçer.
Ondan,yani şu Princhard’dan,haber alabilmek için hiç çaba sarfetmedim,o zamanlar sık sık söylendiği gibi,gerçekten de “kaybolmuş”olup olmadığını öğrenmeye çalışmadım.Ama keşke kaybolmuş olsa.