Ebru80

Ebru80
@ebrulineseli
Homo dolorist
“Gidenler sevinçliydi. Geride bıraktıklarına karşı ayıp olmasın diye üzgün görünüyorlardı.”
Sayfa 209 - İletişim·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“ Ölüm gibi, tatsız ve bir türlü söylenemeyen bir kelime havada dolaşıyor ve onların diledikleri gibi yaşamalarına engel oluyordu.”
Sayfa 202 - İletişim·Kitabı okudu
“Bu yaşantının sona erdiğine inanmıyorum; bu yüzden yeni yaşantılara gücüm yok.”
Sayfa 195 - İletişim·Kitabı okudu
“Bazı insanların, bazı şeylere hiç hakları yoktu: ne var ki, insanlar da en çok, bu hiç hakları olmayan şeyleri yapıyorlardı.”
Sayfa 189·Kitabı okudu
“Sıkıntım da benimle birlikte ihtiyarlıyor” diyordu. Eskiden oldukça canlı ve neşeli bir sıkıntıydı; şimdi, benim gibi aksi, çekilmez ve gittikçe hiçbir şeyi beğenmez oldu.
Sayfa 186 - İletişim·Kitabı okudu