Ebru80

Ebru80
@ebrulineseli
Homo dolorist
“Zaten düştüğüm ve daha fazla düşemeyeceğimi bildiğim için rahattım.”
Sayfa 52 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kafamda akıl namına ne kalmışsa onu kullanarak bedenimi tuzağa düşürmem gerekiyordu, yoksa beni elli yıl boyunca o ahmak kafesinde hiçbir anlamı olmayan bir yaşama mahkum edecekti.”
Sayfa 168 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
“Sessizliğin sessizliği değildi bu. Benim kendi sessizliğimdi.”
Sayfa 25 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu

Ebru80

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.·
71 günde okudu
·
2022 22. kitabı