Ebruşka

Ebruşka
@ebruskaa
hiçbir şeyim yok akıp giden sokaktan başka
"Beni affetme... Anlama da... Hayatımın özeti, düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatım bozukluğu... Beni daha fazla konuşturma... Ben susayım, sen ağla... Sonra beraberce çayıma siyanür karıştıralım. Önce göm beni, sonra anla...
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ebruşka

, bir kitap okudu
4/10
·175 syf.·
31 saatte okudu
·
2018 47. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 77bin okunma
"Kalbimin derinliklerinde acıdan başka bir şey yok."
Edebiyat
"İnsan bazen yanı başındaki bir kitapta bütün hayatının yazılı olduğunun farkına bile varmıyor."
Edebiyat
"...ama nedense iyi hissettiğim anlarda bile hüzünleniyorum."
Edebiyat