Ebru

Ebru
@ebruu__
İçimizdeki gölgelerin sesi; "Kitaplar"
"Ben de büyük meseleler yüzünden harcamış olmak isterdim hayatımı. Küçük dertler yüzünden yıpranıp gitmek istemezdim.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kov beni kabilenden ama bekliyorum demek bu."
"Beni vur saatin altında seni seviyorumdur bu."
"Ama hep lafta kalır bu sözler en sonunda. Şimdiye kadar hiç görmedim ben Kulak yoluyla iyileştirildiğini yürek acısının."