Okuduğum zaman yaşım bir hayli küçüktü fakat kesinlikle çok iyi yazılmış, dokunaklı bir öykü.. Okuduklarım uzun süre aklımdan çıkmayacak! kitapta Bruno adında dokuz yaşındaki bir çocukla bir yolculuğa çıkacaksınız, yaş fark etmeksizin kesinlikle okunması gerektiğini düşünüyorum.