ebru

ebru
@ebruylwn_
Ah, uzaktan nazik görünen aşk Nasıl da acımasız ve kaba denendiğinde!
''Sevdalının kokusuyla baştan çıkmayana aşık denir mi heç?''
Sayfa 238·Kitabı okudu
Aşk
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ama en mutlu anı işaret ettiğimizde, onun çoktan geçmişte kaldığını, bir daha gelmeyeceğini, bu yüzden bize acı verdiğini de biliriz.”
Sayfa 73·Kitabı okuyor
Alıntı
“Eline kitap alınca zamanı unuturdu.”
Alıntı
“Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna”
Alıntı
“Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı,gene aynı şekilde,fakat her şeyden habersiz,yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu,benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin…”