ebru

ebru
@ebruylwn_
Ah, uzaktan nazik görünen aşk Nasıl da acımasız ve kaba denendiğinde!
bu geceye bir kitap önerisi🫶🏻
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“kitap okuyordu üstadım, bu yüzden beni üzmez sandım.”
Kitap Alıntısı
günaydınn, güne kitap okuyarak başlıyorum. İnsanlığımı Yitirirken
Romeo ve Juliet'e olan aşkım hiç bitmiyor.