Ecem İkra Ceylan

Ecem İkra Ceylan
@ecem58ikra
okurum bayrağımın dalgalandığı yerde biraz da çay varsa ha bi de kağıt kalem
Hepsi sussa da "Kür Şad" uzatarak elini: "Hoş geldin oğlum ATSIZ, kutlu olsun" diyecek.
Sayfa 48 - Yolların Sonu·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rahat yatakta ölmek sanki değil mi tasa? Savaş ve er meydanı bize mezar olmalı.
Sayfa 44 - Yakarış 1·Kitabı okudu
Ah dünya, bu ne zor, bu ne güzel, bu ne muhteşem bir rüya.
Puan vermedi·456 syf.··
2026 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2026 20:33
Kitapların insanları seçtigine inanırım. Ev, okumaya en çok ihtiyaç duyduğum anda karşıma çıktı. O kadar beğendim ki beğenmek kelimesi az kalır, kitaba sıkı sıkı sarılırken buldum kendimi. Seherin hikayesini okurken onun yerine de döktüm gözyaşlarımı, o yolu onunla birlikte yürüdüm ve onunla birlikte evimi bulmaya calıştım. Ah hele Şerbetin, malum sona giderken Seherin pesine takıldığı bölüm...Tüm duygular allak bullak oldu, hem gülümsetti hem ağlattı. Bu son cümle o kadar güzel oldu ki. Hem gülümsetmek hem ağlatmak! Seherin hikayesini okurken yaşadığım bu karmaşayı en doğru açıklayan ifade bu sanırım. Canım Seher, keşke sana sıkı sıkı sarılabilseydim. Hicbir kitabı okurken bir karakterle böyle bir bağ kurmamıştım. Kitap bitti ve Sehere veda etmek şuan benim için çok zor. Okuduğum ilk Nermin Yıldırım kitabı olmasıyla beraber bu kadar yoğun duygular besledigim de ilk kitaptı aynı zamanda. Lütfen okuyun, tüm kalbimle tavsiye ediyorum. Yolda, otobüste ya da herhangi bir yerde elinde Ev olan ve okuyan birilerinizi gördügümde sarılmak için koşa koşa gelecegimi de belirteyim:) Kitaplarla kalalım, keyifli okumalar.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,9bin okunma

Ecem İkra Ceylan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·456 syf.··
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Mart 2026 20:33
·
2026 7. kitabı
Nermin Yıldırım
8.4/10 · 6,9bin okunma
"Dikkat et, düşme. Ama düşsen de dünyanın sonu değil!"
Sayfa 174·Kitabı okudu