Ecem

Acaba birini sevdiği için mi, yoksa kimseyi sevmediği için mi bu kadar yanık, bu kadar derinden çalıyordu?..
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok konuşmaz, konuştuğu zaman da içindekilerden bize bir şey sezdirmezdi. Neler hisseder, neler düşünürdü? Onu dünyaya bağlayan şey neydi? Hiç birimiz bilmezdik.
Edebiyat

Ecem

, bir kitap okudu
7/10
·56 syf.·
Beğendi
·
4 günde okudu
·
2021 13. kitabı
Lev Tolstoy
8.2/10 · 234,4bin okunma
"Biz veriyoruz vermesine de neden hiç kimse bize bir şey vermiyor?"
1000Kitap
Üzüntümü unutmuş yürüyorum. İşte böyle birisiyim! Ne olacak ki?
1000Kitap