Ecem Sena Aydoğdu

Ecem Sena Aydoğdu
@ecemsenaydogdu
İstanbul, 2 Aralık 2008
5 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
Reklam
“Daha iyi, daha aydınlık bir yere varılacağına inanılmadan nasıl olur da bu yol yürünür?”
Sayfa 77·Kitabı okudu
… bu dünyada her şeyin bir anlamı var, atmacaların uçuşuna varıncaya kadar. … “İnsan sevince,” diye düşündü, “nesneler daha çok anlam kazanıyor.”
Sayfa 122·Kitabı okudu
Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.
Sayfa 106 - Deveci, Santiago’ya·Kitabı okudu
Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar, canları sıkılır. Çünkü, efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır. Ne var ki, hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
Sayfa 32·Kitabı okudu