Ece Şal

''Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu,daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım.''
Sayfa 86·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ece Şal

, bir kitap okudu
8/10
·163 syf.·
2019 16. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma
''Hepimizin içinde hem aydınlık,hem de karanlık bir yan vardır.Önemli olan hangisini seçtiğimizdir.Bizi biz yapan budur.''
“Zayıf olan sensin.Sevgiyi ya da arkadaşlığı asla bilemeyeceksin ve ben senin için üzülüyorum.”