''Bir balona şekil veren hava gibi,benim de hayatıma şekil verecek bir şeye gereksinimim var.Şu anda bunun ne olabileceğini bile bilmiyorum,belki ancak sevgi diye tanımlanacak bir şey.''
Gölgesine basa basa gidiyor.''Yorgunum gölgem!''diyor gölgesine.''Biliyorum,ben de yorgunum!''diyor gölgesi.Konuşuyorlar.
''İyice bunaldım gölgem!''
''Biliyorum ben de bunaldım...''
‘’ Dünya değişiverdi!Yundu,yıkandı,çiçeklendi!Bir serinlik,bir ışık,bir güzellik oldu dünya!Karşıda yarı biçilmiş tarlalar güzelleşti!İncecik,şırıl şırıl bir su içini yıkamaya başladı!’’