Ece Şal

"Bir gün ister istemez ölümle karşılaşacağım; bu önemli değil. Önemli olan benim yaşamamın veya ölümümün başkalarının yaşamını nasıl etkileyeceği..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gerçekten de yaşamak dediğimiz şey şu bir avuç yerde yaşlanıncaya kadar dolaşıp durmaktan mı ibaret; yoksa dünyada başka şekilde yaşamak mümkün mü?"

Ece Şal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·690 syf.·
2020 36. kitabı
Adam Fawer
8.3/10 · 37bin okunma
''Karanlıkta yalnız başına. Bir hiçlik. Canlı canlı gömülmüş gibi. Ölüm böyle bir şey olmalı. Sonsuza dek hiçlik. Görüntü yok, ses yok, his yok. Sadece boş bir karanlık. Tek başına...''
Sayfa 331·Kitabı okudu