"... kadın ve kumar, içki ve gösteri, kirli ve büyük macera. Ancak bütün bunlar ikiyüzlülükle indirilmiş panjurların ardında çekinerek ama yine de kalleşçe örtülüyor, her şey yalnızca içeride kalıyor ve bu sözüm ona içedönüklük, gizlilik ve kolay ulaşılabilirlikten oluşan çifte baştan çıkarıcılıkla kışkırtıyor. "
Kitabı yeni bitirdim ve birazcık sıkılarak okuyordum, orta kısmı geçtikten sonra heyecanlanarak okumaya başladım ve anksiyetemi çok fazla nüksettirdi. Ama her zamanki gibi dostoyevski diyelim.