Hiç kimse asla baştan başlayamaz, en azından benim deneyimlerime göre.
Hepimizin hayata sıfırdan başlamanın yolunu bulmayı istediğimizi söyleriz.
Ama işler böyle yürümüyor işte.
Kibir ve gurur çoğu zaman eş anlamlıymış gibi kullanılsalar da farklı şeylerdir . Bir insan kibirli olmadan da gururlu olabilir. Gurur daha çok bizim kendimiz hakkında ne düşündüğümüzdür. Kibir ise başkalarının bizim hakkımızda düşündükleridir.