Yaani güzel ama çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Okurken sıkıldığım zamanlar oldu. Devamlı ayrılıklar yaşanan bir aşk hikayesi okudum. Yaşanan olayların etkileyici bir yanı yok gibiydi, özellikle sonu çok anlamsız bitti, hikaye yarıda kaldı. Sanırım yazar bizim hayal gücümüze bırakmış. İlk incelemem ne yazacağımı da bilemedim aslında yorumum bu kadardı burada bırakayım.. Normal İnsanlarSally Rooney
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!