Yaşamak için sebep mi lazım? Sebepsiz yere de yaşayamaz mı insan. Öylesine, amaçsız. Birşeyleri başarma derdi olmadan çok mu boş hayat? Tıpkı o şeyi elde ettikten sonra ki zamanda alışkanlığın getirdiği boşluk gibi?
~
Amaçsız hayat mı geçer? Ölmek için yaşadığını kabul etmek olmaz mı bu? Ölmek için yaşarsan, yaşamanın ne anlamı kalır o zaman. Yaşam kalır mi geriye, ölüme giden yoldan ne farkı kalır.
Πİki zıt düşünce yapısıΠ
"Sonuç olarak, kesinlikle tek taraflı bakacaklarından dolayı, insanları durumu anlatmaya çalışmak zaman kaybı olacaktı. Gerçekten de hiçbir şey söylemeden bir köşede saklanıp, soytarılık yapmaktan başka bir seçeneğimin olmadığını hissetmiştim"