📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın adı beni içine çeksede içerik ve edebi olarak kendi adıma yetersiz buldum. Kitapta Rusların hakimiyeti altında olan bir tatar köyünden ve var olan kolhoz sistemini anlatıyor sistem hakkında bir bilgi verilmiyor çok üstün körü anlatıldığı gibi çok fazla betimlemeler var kitabın sıkıcılığını artırıyor. Yine Ruslar ile Almanlar arasında başlayan bir savaş her savaşta olduğu gibi masumların çektiği acılar ama yine kitapta bunların anlatımı yetersiz kalmış duygu aktarımı yok bol bol etrafı betimlemiş o yüzden sıkıcı buldum...
5 yıl sonra olacağın insan , tamamen Bugün okuduğun kitaplara , zaman harcadığın insanlara , tükettiğin gıdalara , alışkanlıklara ve giriştiğin konuşmalara bağlı.