Çilek reçeli

Çilek reçeli
@ecrinelmasdeniz
İnsanin sozleri okuduğuyla şekil alır
Üçüncü Şahsın Şiiri
Gözlerin gözlerime değince Felâketim olurdu, ağlardım Beni sevmiyordun, bilirdim Bir sevdiğin vardı duyardım Çöp gibi bir oğlan ipince Hayırsızın biriydi fikrimce Ne vakit karşımda görsem öldüreceğimden korkardım Felâketim olurdu, ağlardım Ne zaman Maçka'dan geçsem Limanda hep gemiler olurdu Bir rüzgâr aklımı alırdı Ağaçlar, kuş gibi gülerdi Den, sen sessizce bir cigara yakardın Parmaklarımın ucunu yakardın Kirpiklerini eğerdin bakardın Üşürdüm içim ürperirdi Felâketim olurdu, ağlardım Akşamlar bir roman gibi biterdi Jezabel kan içinde yatardı Limandan bir gemi giderdi Sen kalkıp ona giderdin Benzin, mum gibi giderdin Sabaha kadar kalırdın Hayırsızın biriydi fikrimce Güldü mü cenazeye benzerdi Hele seni kollarına aldı mi Felâketim olurdu, ağlardım
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönlüme yaslanmış bir sevgi var içimde,ruhum dizginleniyor senin gözlerinle<3 ~özge~
1K

Nagihan

@Nagihan___
·
Köylüler sürdüler, ektiler, ot ayıkladılar, çapaladılar, biçtiler, harman ettiler, her şey tamam olunca müteahhit geldi, kazandı. Banka geldi, kazandı. Buna karşı kendimizi korumak mümkün müydü? Hayır, bu bile mümkün değildi. Her şey kanuna uygundu, tamı tamına kanuna uygun… Yalnız bizim itirazımız kanunsuz olurdu.
1000k