“Dünya pespembe degildir.”
Olan insanlar karanlıktı,dertliydi sinirliydi mutluluğu aramaktan berbat haldelerdi.
Bir yarış içindelerdi ama ne olduğunu onlarda bilmiyordu.
Hırsla bürünmüş beden ruhunu susturuyordu.
kurtulmak istesede değiştirmek istesede bu döngü karanlığa mahkûmdur.
Dünyaya gelirsek dünya hep renkliydi:)