ecw

ecw
@ecwuci
“Dünya pespembe degildir.” Olan insanlar karanlıktı,dertliydi sinirliydi mutluluğu aramaktan berbat haldelerdi. Bir yarış içindelerdi ama ne olduğunu onlarda bilmiyordu. Hırsla bürünmüş beden ruhunu susturuyordu. kurtulmak istesede değiştirmek istesede bu döngü karanlığa mahkûmdur. Dünyaya gelirsek dünya hep renkliydi:)
Hayat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ağlayarak başladı hayata insanoğlu Başlangıçı sonu oldu.
Şiir