Birgün, birgün senden vazgeçeceğim...
Bu vazgeçiş 1 gün, 1 ay belki de 1 yıl sürebilir
İşte o zaman aklım, ruhum özgür kalacak...
Aslında korkuyorum senden vazgeçmeye.
Ya senden tam vazgeçecekken gelirsen??
Nerelerdesin ay yüzlü melek?
Gökyüzünün hangi noktasından izliyorsun?
Biliyorum, gökyüzünün en güzel yerinde olduğunu...
Kafamı kaldırıyor ve bakıyorum gökyüzüne,
En parlağı, ışık saçanı sensin...
Biliyorum, gökyüzünde bir yerlerdesin
ay yüzlü melek...
ey hasret! bırak peşini artık.
yorulmak nedir bilmez misin?
bırak gideni bekleme!
.
.
gelen gideni aratır diye,
korkma!
nereden biliyorsun gelenin
gidenden daha iyi olmayacağını?
.
.
bekleme gideni hasret!
bekleme ki,
gelecek olana yol açılsın...
"Kaybettiğime üzüldüğüm sadece sensin, özlediğim yine sensin ve senin yokluğunu özgürlüğün yokluğundan ve hayatın yokluğundan çok daha fazla hissediyorum."