Eda Nur Saçlı

Eda Nur Saçlı
@eda09nur
Birgün, birgün senden vazgeçeceğim... Bu vazgeçiş 1 gün, 1 ay belki de 1 yıl sürebilir İşte o zaman aklım, ruhum özgür kalacak... Aslında korkuyorum senden vazgeçmeye. Ya senden tam vazgeçecekken gelirsen??
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nerelerdesin ay yüzlü melek? Gökyüzünün hangi noktasından izliyorsun? Biliyorum, gökyüzünün en güzel yerinde olduğunu... Kafamı kaldırıyor ve bakıyorum gökyüzüne, En parlağı, ışık saçanı sensin... Biliyorum, gökyüzünde bir yerlerdesin ay yüzlü melek...
Şiir
ey hasret! bırak peşini artık. yorulmak nedir bilmez misin? bırak gideni bekleme! . . gelen gideni aratır diye, korkma! nereden biliyorsun gelenin gidenden daha iyi olmayacağını? . . bekleme gideni hasret! bekleme ki, gelecek olana yol açılsın...
Şiir
"Kaybettiğime üzüldüğüm sadece sensin, özlediğim yine sensin ve senin yokluğunu özgürlüğün yokluğundan ve hayatın yokluğundan çok daha fazla hissediyorum."
Sayfa 150·Kitabı okudu
"Bütün hayatım boyunca Tanrı’ya inandım Rosa. Yarattıklarını görünce ona hayran oldum, takdirine boyun eğdim."
Sayfa 103·Kitabı okudu