Eda Kurt

Eda Kurt
@eda_kurt
Aslında körlük biraz da bu; hiçbir umudunun kalmadığı bir dünyada yaşamak.
Reklam
Gözlerimiz görmemeye başlamadan önce bizler zaten kör olmuştuk. Korku bizi kör etmişti, aynı korku yüzünden körlüğümüz sürüp gidecek.
Hepimizin zayıf anları olur ve ağlama yeteneğimizin olması bizim için şanstır. Gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur. Ağlayamadığımız bazı durumlarda ölecek gibi oluruz.
Yaşam ve ölüm! İşte hepsi bu...
Belki de sürdürdüğüm yaşam, sürdürmem gereken yaşam değildir.