Eda Kurt

Eda Kurt
@eda_kurt
Hepimizin zayıf anları olur ve ağlama yeteneğimizin olması bizim için şanstır. Gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur. Ağlayamadığımız bazı durumlarda ölecek gibi oluruz.
Reklam
Yaşam ve ölüm! İşte hepsi bu...
Belki de sürdürdüğüm yaşam, sürdürmem gereken yaşam değildir.
Günaydın...
Yanlış yaşanmış hayatın kıymetiharbiyesi yoktur ve hayat her türlü çabaya değer. Yoksa yan gelip yatar, ölmeyi beklerdik.
Sayfa 440
İnsanların duyguları öyle değişkendi ki, az önce sokağa sürüklenip öldürmeye can attıkları mahkuma yiyecekmiş gibi bakan vahşi gözlerden şimdi yaşlar süzülüyordu.
Sayfa 372
Reklam