serenadı okumadan önce kitapların hepsi guzeldı ama serenadı elime aldıgımda tum kıtapları aynı görmek serenada haksızlık olurdu böyle bir kitapla karsılastıgıma ilkin cok mutlu oldum ama daha sonra da onun kadar lezzet verici bir kitapla karsılasamadıgım için kitap ayrımı yapar oldum .