Eda BULDU

Eda BULDU
@edaa42
Endişeliyim, kabalıktan rahatsız oluyorum ve bir insanın zarif ve kibar olmadığını ve nezaketten bihaber olduğunu gördüğümde acı çekiyorum.
Edebiyat
Reklam
Belki de o kadar çok tolerans gösterdiğimiz şimdiki hayatımızın zamanla tuhaf, rahatsız edici, saçma sapan göründüğünü, yeterince temiz olmadığını, hatta belki de günah dolu olduğunu düşüneceğiz.
Edebiyat
Yalnızca kovalandığınız zaman süratlenirsiniz.
Edebiyat