Eda

Eda
@edacbnn
" Bu kalp seni unutur mu .." Unutmak zorunda ')
Edebiyat
Reklam
"...dön gel de ağlamasın yüreğim ,iki gözüm ..."
Edebiyat
"Birden kaldırımlardan taşan kalabalıkta onunda olabileceği aklıma geldi . İçimdeki sıkıntı eridi ."
Edebiyat
"Yürürüm gecede yanarım senin için Bilirim yine de sen asla dönmeyeceksin.."
Edebiyat
"Biri uğruna acı çekmenin de bir tadı olduğunu o gün öğrendim..." Acı bir tat ')
Edebiyat
Reklam