Eda

Eda
@edacbnn
"Bu dünyada birinin diğerini anlaması o kadar kolay bir şey değil ."
1000Kitap
Reklam
"Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim .Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz ."
Edebiyat
"Doğrusu ,dünyada rahat yaşamak için aptal olmak lazım .Fakat aptal olmaktansa biraz daha rahatsız yaşamak daha iyidir bence..."
Edebiyat
"Seni severken kendimi çok üzdüm ."
Edebiyat
"Eğer sevecek başka birini bulduysan Ve kaybettiysem seni Yollara düşeceğim Nereye varacağımı bilmeden Bilinmeyen bir yerde tek başıma kalıp Şarkılar söyleyeceğim." youtu.be/_ZP5fdOC5qU?si=...
Müzik
Reklam