Kitabı çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Akıcı bir anlatım var fakat çok basit geldi hikaye bana. Maalesef vahşi bir olayın çözümlemesi dışında bir şey anlatılmamış.
“Her türlü zorbalığın toplum tarafından makul ve yerinde bir gereklilik olarak karşılandığı, beraat kararı gibi her türlü merhamet göstergesinin toplumda tatminsizlik ve intikam duyguları uyandırdığı bir dünyada adaleti düşünmek gülünç değil midir?”
"Benim hastalığım, yirmi yıl içinde bütün kasabada tek akıllı bir adam bulabilmemdir. Ama o da bir deli! Ortada hiçbir hastalık yok. Yalnızca çıkışı olmayan bir kısırdöngünün içine düştüm. Hiçbir şey umrumda değil. Her şeye hazırım."