Albert Camus'nun ilk okuduğum kitabı. Sayfaların arasında ve ana karakterin kafasında kaybolup gittiğim bir kitaptı. Onun ne düşündüğünü, ne hissettiğini anlamak zorladı çok. Hâlâ kafamda soru işaretleri var ve korkarım hiç yok olmayacak bu soru işaretleri. Öylece okunabilecek bir kitap değil kesinlikle kendisini izole etmeye hazır kişiler okumalı. Aslında basit gözüken derin bir anlatıma sahip bu eseri beğendiğimi belirtmeliyim. Okuyacaklara tavsiye ediyorum, iyi okumalar