Karanlık Hep Kendine Gider
Aydınlık
Karanlığa gider,
Seslenir:
Gel karanlık,
Der,
Seni aydınlatayım;
Görsünler,
Sende ışık parıltısını
Karanlık
Açmaz kapısını,
Bu çağrıdan ürker,
Ses vermez..
Bırakıp pılını pırtısını,
Çeker gider.
Nereye gittiğini
Karanlıktan kimse göremez.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Ben bir ağacım. Üstelik yaşlı, yorgun, yalnız ve bir gözü toprağa bakan yaşlı bir ağaç. Ağaç değil de belki bir kuş, kaplumbağa ya da ne bileyim bir kelaynak olsaydım belki onları anlatacaktım sana. Ama ne yazık ki ben sadece bir ağacım."
Sadece bir ağaç.
Bir meydan savaşı gibi yürüyorsam, artık sonunun ne olacağına aldırmıyorsam, eğer hazırsam her şeye, hayatla birbirimize sarıldığımızdan değil, sizin hayata hükmedişinize duyduğum öfkeden.