Eda

Her şey önemli ama ölüm önemli değil! Ve, kendi kendine soruyordu:" Eğer ölümün onlar için hiçbir önemi yoksa, yaşamanında yoktur. Öyleyse niçin ve nasıl yaşıyor bu insanlar?
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok tuhaf şeyler işitiyordu insan bu dünyada. Bunların hangisi doğru, hangisi yalan, nereden bileceksiniz? Bu geniş dünyanın bütün sırlarını nereden bilebilirdi?
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.·
18 günde okudu
·
2023 4. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,3bin okunma
İnsanlık insan kaldığı sürece, ölmüşüz yaşamışız aynı şey.
Sayfa 139·Kitabı okudu
Edebiyat
Çatışma uzlaşmadır, hürriyet esarettir, bilgisizlik kudrettir.
Sayfa 107·Kitabı okudu
Edebiyat