Eda Mutlu

Eda Mutlu
@edamutluy
..ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı.
Bu dünyaya bir an daha dayanamayacağım,diye düşündüm. “Öyleyse çocuğum,başka bir dünya yap.”
Sayfa 290
Reklam
“Benim için ölümü öyle korkunçtu ki,bir zamanlar dilin efendisi olan ben,çektiğim acıyı ve utancı ifade edecek söz bulamıyorum.”
“O karanlık günlerde, hayatımın o en karanlık günlerinde bile,seni teselli etmek istediğim anlar vardı.”
“Ama seninle tanışmakta ya çok geç kalmıştım ya da fazlaca erkendi,bilemiyorum.”
“Yüreklerimizde gerçekte ne olduğu bilinseydi kaçımız affedilirdi?”