Istırap kaçınılmazsa, hayattaki sorunlarımız kaçınılmazsa o zaman sormamız gereken soru "Nasıl bu ıstırabı durdurabilir?" değil, "Neden ızdırap çekiyorum, hangi amaç uğruna" olmalıdır.
Büyük resimde sizin eylemlerinizin pek bir önemi yoktur. Hayatınızın büyük bir kısmı sıkılarak geçecek ve kayda değer bir şey olmayacak, ama bunda bir sorun yoktur.
Mutluluk mücadele gerektirir. Sorunlar sayesinde büyür.
...
Size ıstırap veren şey kaygı, yalnızlık, obsesif- kompulsif bozukluk ya da her gün uyanık saatlerinin yarısını ziyan neden bok kafalı bir patron olsa da, çözüm bunları kabul etmek ve olumsuz deneyimle etkin biçimde mücadele etmektir, onu yok saymak ondan kurtulmak değildir.