Kitapta 90 yaşına kadar hiç aşık olmamış bir karakterimiz var ve 90. yaş gününde aşk ile tanışıyor. Aşkın yaşı olmadığını, sevmenin ve sevilmenin herkesin ihtiyacı olduğunu gösteren bir kitap. Ama en güzeli aşkın dokunmaktan ibaret olmadığını gösteren bir kitap. Karakterimiz aşık olduğu kadını sadece izliyor, onu uyurken seyrediyor, birlikte bir şeyler yaptıklarını hayal ediyor ama asla ona dokunmuyor. Hem de her seferinde fırsatı varken... Farklı bir kitap, okunmaya değer olduğunu düşünüyorum. Hem yaşlılık psikolojisini anlamak açısından hem de aşka farklı bir çerçeveden bakabilmek açısından...