Ve tabii ki hayatlarımız şekillendirme gücüne sahip olduğumuzu bilmek özgürleştiricidir ama zamanın sınırlı olduğunu ve çok geç olmadan anlamlı seçimler yapmamız gerektiğini fark etmek dehşet verici olabilir.
Ne kadar kendimiz gibi yaşıyoruz, kendimizi gerçekleştiriyoruz? Yoksa hep başkalarının gözünden kendimizi görüyor ve davranışlarımızı buna göre mi ayarlıyoruz?