"Özgürlük kaygı yaratır çünkü bizi yaşamlarımızdan yalnızca kendimizin sorumlu olduğunu kabul etmeye zorlar. Takip etmemiz gereken dış kurallar ya da normlar olmadan, kendi yolumuzu kendimiz yaratmalıyız ki bu çoğu kişi için göz korkutucu bir görevdir.."
Kim olduğumuz ve hayatımıza ne anlam kattığımız, doğuştan belirlenmiş değildir. Bunun yerine, bizler yaptığımız seçimlerle, aldığımız kararlarla ve yaşadığımız deneyimlerle kendimizi şekillendiririz. Kısacası, hayatımızın anlamını biz yaratırız.