İçinde bulunduğum durumu ancak şöyle ifade edebilirdim: Bir şeyler yanlıştı. Her ne olduysa ve bana neler oluyorsa, bu yanlışlığın nedeni oydu. Ve bu yeni his, bana, bir yerlere gitmeme neden olabilecek kadar büyük bir sorunumun olduğunu, her tarafıma bulaşan kandan ve arkadaşlarımın yüzlerindeki endişeden daha fazla düşündürüyordu.
Ve sonra acı azalmaya başladı. Ölmek böyle bir şeyse, yaşamaktan ve deli gibi acı çekmekten daha iyi bir şey olmalıydı.