Eda

Kâmran,biz asıl bugün birbirimizden ayrılıyoruz. Ben, asıl bugün dul kalıyorum... Bütün olan, geçen şeylere rağmen, sen yine bir parça benimdin; ben bütün ruhumla senin...
Reklam
Kâmran,ben,seni sevmesini,senden ayrıldıktan sonra öğrendim.
Kamran,görüyorsun ki,bizi her şey birbirimizden ayırıyor.Seninle artık iki düşman bile değiliz;birbirimizi hiç,ama hiç görmeyecek iki yabancıyız.
Ben,dün akşam mühim bir karar verdim. -Neye? -Yaşamaya. -Bu ne demek? -Gayet sade,kendimi öldürmemeye.