Eda

Hangi ümide sarılsam elimde kalıyor,neyi seversem ölüyor.
Reklam
Daha o gün anlamıştım:Ben ömrüm boyunca seninle sınanacaktım.Çünkü insan her daim en sevdiği ile sınanır.
Kamran,ben sadece senden değil,senin olduğun yerlerden de nefret ediyorum.
Kapıdan çıkıp gidince hemen unutuluyorum.
Gönlüm boştu.Sevmeye ihtiyacım vardı.
Reklam