Eda

Kapıdan çıkıp gidince hemen unutuluyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gönlüm boştu.Sevmeye ihtiyacım vardı.
“Ben seni bırakıp gideyim mi?”diye sorana başka cevap bulunur mu?
Beni,bu dakika içinde öyle mutlu ettin ki ölürken aklıma gelirse ağlayacağım.
Fakat zannederim ki beni bıraksa da artık kaçmaya kuvvet bulamayacaktım.